Bouchavý zvuk, praskání, drnčení v kotli – zkontrolovat zdali je tlak vody v topení, zkontrolovat filtr pod kotlem, zkontrolovat zda-li jsou odvzdušněné a otevřené radiátroy.
Opálelený nebo zčernalý kryt na kotli – ihned odstavit kotel a kontaktovat servis, hrozí otrava (CO).
Padání spotřebiče do poruchy, chyba – pokusit se restartovat pomocí tlačítka reset, zapamatovat si kod chyby pokud ho spotřebič ukazuje a pokusit se zjistit kdy chyba nastává a kontaktovat servis.
Spotřebič neohřívá vodu nebo ji ohřívá málo – nutné vyčištění a kontrola spotřebiče.
Zhasínání věčného plamínku – nutné vyčištění pilotního potrubí a trysky hořáčku, doporučujeme a čístíme i celý spotřebič.
Kotel vůbec nereaguje – zkontrolovat zda-li je připojen do elektrické sítě, nebo není vyhozený jistič.
Kotel často zapíná a vypíná – zvyšte teplotu pro topení, nutné nastavení plynové armatury.
Z kotle teče voda – pokud z armatury která má červený klobouček vytéká či kape voda, je nutné otočit o 180st. červeným kolečkem po směru hodinových ručiček… pozor vytékající voda může být horká.
Stálé dopouštění vody do topení – kontrola expanzní nádoby (zajištujeme a tlakujeme při roční servisní prohlídce).
Kolísání tlaku v topení – kontrola expanzní nádoby (zajištujeme a tlakujeme při roční servisní prohlídce).