Než kontaktujete servis...

 

Bouchavý zvuk, praskání, drnčení v kotli – zkontrolovat zdali je tlak vody v topení, zkontrolovat filtr pod kotlem, zkontrolovat zda-li jsou odvzdušněné a otevřené radiátroy.

Opálelený nebo zčernalý kryt na kotli – ihned odstavit kotel a kontaktovat servis, hrozí otrava (CO).

Padání spotřebiče do poruchy, chyba – pokusit se restartovat pomocí tlačítka reset, zapamatovat si kod chyby pokud ho spotřebič ukazuje a pokusit se zjistit kdy chyba nastává a kontaktovat servis.

Spotřebič neohřívá vodu nebo  ji ohřívá málo – nutné vyčištění a kontrola spotřebiče.

Zhasínání věčného plamínku – nutné vyčištění pilotního potrubí a trysky hořáčku, doporučujeme a čístíme i celý spotřebič.

Kotel vůbec nereaguje – zkontrolovat zda-li je připojen do elektrické sítě, nebo není vyhozený jistič.

Kotel často zapíná a vypíná – zvyšte teplotu pro topení, nutné nastavení plynové armatury.

Z kotle teče voda – pokud z armatury která má červený klobouček vytéká či kape voda, je nutné otočit o 180st. červeným kolečkem po směru hodinových ručiček…  pozor vytékající voda může být horká.

Stálé dopouštění vody do topení – kontrola expanzní nádoby (zajištujeme a tlakujeme při roční servisní prohlídce).

Kolísání tlaku v topení – kontrola expanzní nádoby  (zajištujeme a tlakujeme při roční servisní prohlídce).

 

Chyby spotřebičů Junkers a Bosch zde

 

Příčin může být mnoho, proto doporučujeme objedntejte si náš servis, rádi se o Váš spotřebič postaráme.

 

 

MÁTE ZÁJEM O NAŠE PRODUKTY ČI SLUŽBY? NAPIŠTE NÁM:

 



Kliknutím na níže uvedený odkaz "Odeslat", v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. v platném znění výslovně souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím společnosti servisjunkers.cz. Tyto údaje poskytuji společnosti servisjunkers.cz, jako správci osobních údajů či jako jeho zmocněnému zástupci, výhradně za účelem poskytnutí informací, nejdéle na tři roky od jejich zaslání.

* Tyto položky jsou povinné