Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Než kontaktujete servis...

 

Bouchavý zvuk, praskání, drnčení v kotli – zkontrolovat zdali je tlak vody v topení, zkontrolovat filtr pod kotlem, zkontrolovat zda-li jsou odvzdušněné a otevřené radiátroy.

Opálelený nebo zčernalý kryt na kotli – ihned odstavit kotel a kontaktovat servis, hrozí otrava (CO).

Padání spotřebiče do poruchy, chyba – pokusit se restartovat pomocí tlačítka reset, zapamatovat si kod chyby pokud ho spotřebič ukazuje a pokusit se zjistit kdy chyba nastává a kontaktovat servis.

Spotřebič neohřívá vodu nebo  ji ohřívá málo – nutné vyčištění a kontrola spotřebiče.

Zhasínání věčného plamínku – nutné vyčištění pilotního potrubí a trysky hořáčku, doporučujeme a čístíme i celý spotřebič.

Kotel vůbec nereaguje – zkontrolovat zda-li je připojen do elektrické sítě, nebo není vyhozený jistič.

Kotel často zapíná a vypíná – zvyšte teplotu pro topení, nutné nastavení plynové armatury.

Z kotle teče voda – pokud z armatury která má červený klobouček vytéká či kape voda, je nutné otočit o 180st. červeným kolečkem po směru hodinových ručiček…  pozor vytékající voda může být horká.

Stálé dopouštění vody do topení – kontrola expanzní nádoby (zajištujeme a tlakujeme při roční servisní prohlídce).

Kolísání tlaku v topení – kontrola expanzní nádoby  (zajištujeme a tlakujeme při roční servisní prohlídce).

 

Chyby spotřebičů Junkers a Bosch zde

 

Příčin může být mnoho, proto doporučujeme objedntejte si náš servis, rádi se o Váš spotřebič postaráme.

 

 

MÁTE ZÁJEM O NAŠE PRODUKTY ČI SLUŽBY? NAPIŠTE NÁM:

 



* Tyto položky jsou povinné