Nástěnka

Na nástěnce jsou uvedeny spotřebiče, které by měly být zkontrolovány nebo na které se blíží plánované datum kontroly. Jsou seřazeny podle data od nejstarší poslední kontroly naším servisem.

Vedle názvu spotřebiče se zobrazuje datum kontroly. Toto datum je datum poslední kontroly tohoto spotřebiče naším servisem.

Spotřebiče jsou rozděleny do kategorií:

Spotřebiče, u kterých je nutná kontrola – na těchto spotřebičích by měl být proveden servis, vyčištění a kontrola jejich funkčnosti a ověření jejich bezpečnosti.

Spotřebiče s blížícím se termínem pravidelné kontroly – tyto spotřebiče se zobrazují v předčasném termínu a blížící se doporučené pravidelné kontroly.

Tento výpis ocení majitelé, kteří u nás mají evidováno více spotřebičů na jedné adrese a tím mohou sjednotit objednávku a ušetřit tak peníze za dopravné.

U každého spotřebiče je ikonka se znakem -Info- kliknutím na tento symbol se Vám otevře detail spotřebiče, kde naleznete servisní historii a manuály.

 

 

 Nástěnka

Objednat revizi

Kliknutím na tento odkaz přejdete na objednávku roční kontroly (revize) Vašeho spotřebiče.

Vaše údaje, které se zobrazují, máme evidované v našem servisním systému a budou použity pro kontaktování zákazníka.

Adresa umístění spotřebiče je načtena z těchto údajů, pokud není zapsána v poznámce u spotřebiče. Bere se jako adresa pro naplánování výjezdu servisního technika.

Pokud vlastníte více spotřebičů, jsou zde vypsány, a ty, na kterých by měla proběhnout pravidelné kontrola, se automaticky označí. Dále se mohou, pokud jsou evidovány, ještě zobrazit další spotřebiče,  které je možné též přidat do jedné objednávky. Pokud chcete objednat servis jen na některé spotřebiče, jednoduše odtrhněte příznak “vybrat”.

Pokud jste již z Vaší připravenou objednávkou spokojeni, pokračujeme kliknutím na tlačítko – POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE.

Nyní se vám otevře potvrzení objednávky, kde jsou vypsané spotřebiče, které jste v předchozím kroku vybraly, nebo byly vybrány automaticky. Pokud chcete k Vaší objednávce něco sdělit, najdete ve spodní části formulář, do kterého můžete upřesnit další požadavky, či zadat upřesnění objednávky, které nám zašlete společně s objednávkou.

Kliknutím na tlačítko “dokončit” bude Vaše objednávka odeslána do našeho sytému. Chcete-li objednávku ještě upravit, klikněte na tlačítko “zpět” a vrátíte se na stránku s výběrem spotřebičů.

 

Objednávka

Vaše spotřebiče

V sekci Vaše spotřebiče najdete detailní přehled o Vašich spotřebičích, které se zobrazí na Vaší obrazovce.

Vedle názvu spotřebiče se zobrazuje datum kontroly, toto datum je datum poslední kontroly tohoto spotřebiče naším servisem.

U každého spotřebiče je ikonka se znakem -Info- kliknutím na tento symbol se Vám otevře detail spotřebiče, kde naleznete servisní historii a manuály. Dále se zobrazuje symbol klíče. Kliknutím na tento symbol systém provede přesměrování na formulář, kde můžete vytvořit objednávku pravidelné kontroly či nám nahlásit závadu nebo jen zaslat dotaz k vybranému spotřebiči a objednávku odeslat.

V případě závady se prosím pokuste rozepsat chyby a její průběh, z pohledu servisu nám to velice pomáhá a můžeme tak rychleji reagovat na její odstranění.

 Výpis spotřebičů

Detail spotřebiče

Na této stránce najdete detailní informace o spotřebiči jako je název, výrobní číslo, měsíc a roky výroby, (pokud máme evidovaný) dokumentaci v PDF a servisní historii spotřebiče, která byla provedena naším servisem.

Opět je zde možné rychlým kliknutím na příslušné tlačítko zaslat dotaz nebo vytvořit objednávku se závadou či jen pravidelnou kontrolou (revizí).

Pokud již spotřebič neexistuje, dejte nám prosím vědět, nastavíme mu příznak, že je odstaven, historicky Vám tak zůstane na Vašem zákaznickém účtu, ale nebudou se na něj generovat systémové objednávky.

 

 Detail spotřebiče

Editace osobních údajů

 

V horní části obrazovky je možné u ikony přihlášeného uživatele vybrat v menu “profil” , kde se dostanete na Vaše osobní údaje.

Zde si můžete změnit zatím jen heslo k zákaznickému účtu. Telefonní spojení a email je momentálně možné měnit jen oslovením našeho servisu.

Osobní údaje

Něco se nepovedlo? Dejte nám o tom prosím vědět!

Nedaří se mi přihlásit
Nadaří se mi dokončit objednávku
Stránka ukazuje chybové hlášky
Chybí mi tu něco
Ostatní



 

Děkujeme za zaslání jakékoliv námitky či požadavku.